13 de mar. de 2012

RECITAL DE POESÍA NA HEMEROTECA DA EMAO, VENRES, 16 DE MARZO.


Este venres, 16 de marzo, a partir das 18:30 h. esperámosvos na hemeroteca dá nosa escola, a nova poeta Daisy Villalobos recitaranos algúns versos da súa recente obra "Pon labios en la hierba", ela mesma fálanos da súa obra: ... "Pon labios en la hierba" é unha loita interior entre o meu eu poético e o real, onde as imaxes teñen todo o protagonismo, elas envólvenme, preséntanlleme ... eu só as describo, eu convivo con elas, co mesmo vínculo con que alguén está unido á súa propia sombra, unha sombra que che segue, que se che adianta, que non podes pisar e que, de cando en vez, nun espello, podes verlle o rostro, e estiras a man para tocala, e tócasche a ti mesmo... "Pon labios en la hierba", como toda a miña poesía (escrita ou non escrita aínda) é a miña propia sombra no espello. (Daisy Villalobos Leal).
Esta obra é a primeira da Editorial Elvira que se presento ao público o pasado 27 de xaneiro.
Máis información en la revista literaria  "En sentido figurado", páx. 33.

Ningún comentario:

Publicar un comentario